miercuri, 10 noiembrie 2010

Ce am invatat azi

Azi am invatat sa nu-mi mai fie dor de casa...Am aflat parola de acces la blog...asta dupa ce am cautat-o de vreo doua saptamani. Am facut o lista cu parole si pana la urma am aflat-o... Curios...:))
Azi am invatat sa nu-mi mai fie dor de casa...cand mi-am dat seama ca oriunde in lume poti sa-ti faci prieteni, prieteni de care greu vei uita si pe care ii vei pastra in suflet pentru simplul fapt ca au stiu sa fie langa tine cand ai avut nevoie...
Si da...azi am invatat sa nu-mi mai fie dor de casa...Pana la urma tot acasa ajung, indiferent ca e maine sau peste trei luni...M-am decis sa nu mai pierd clipele pe nimicuri, pe ganduri seci care nu ma ajuta cu nimic..ganduri care imi fac rau!!! De asta, maine trag o fuga pana la Paris...asa, intr-o vizita scurta sa-mi indeplinesc un vis pe care il am de mica...
Azi am invatat ca viata e frumoasa...chiar daca ploua mai mereu si daca uneori nu inteleg nimic...Dar, mereu am ascunse sub pat un set de pensoane si culori vesele care sa-mi coloreze gandurile negre...le am de la PRIETENI!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu