duminică, 20 februarie 2011

O zi fara Internet

"Primul lucru pe care il fac dupa ce intru in casa, e sa deschid calculatorul si televizorul. E un vechi obicei, prost, pe care mi-l insusesc dar de care nu cred ca am sa scap prea usor.", asta scriam ieri intr-un document Word pierdut pe desktopul meu. Intr-adevar, ieri am venit de la scoala, am intrat in casa si mi-am deschis calculatorul...pacat ca nu aveam Internet. Si asa, aveam sa invat ca o zi fara Internet imi face bine si ca nu e bine sa lasi lucrurile pe ultimul moment. Chiar daca am fost nervoasa vreo jumatate de ora, de-mi scrasneam dintii la fiecare moment n-a fost nevoie sa ma gandesc de doua ori si am iesit pe usa la plimbare prin ninsoare, apoi am facut de mancare, chiar am citit cateva pagini dintr-o carte, pentru ca seara sa mi-o termin cu o intalnire de familie dupa care tanjeam de vreo jumatate de an...Am avut deci o zi frumoasa chiar daca mi-am lasat laptopul pe noptiera, aprins, asteptand sa "vina Internetul".
Ce mi-am propus dupa ziua de ieri? Sa-mi fac din cand in cand cate o astfel de zi, in care sa ma bucur de ceea ce inca mai pot face si in care sa uit inceputul acestui an care m-a prins la tastatura calculatorului scriind mesaje proaspete de "La multi ani!" catre cei dragi, moment pe care l-as fi putut petrece in bratele mamei care era langa mine...Sa-mi fac macar o data pe luna un cadou mie, o zi in care sa contruiesc masini din Lego cu Seban sau sa desenez cu Luca. O zi in care uit de Internet si de Facebook-ul care uneori ma tine legata si sa-mi amintesc sa socializez prin "viu grai".
Ieri mi-am demonstrat ca inca nu sunt un caz pierdut, ca pot trai o zi intreaga fara Internet chiar daca primul lucru pe care l-am facut astazi dupa ce m-am trezit a fost sa-mi iau laptopul in brate. Pacat, astazi am Internet asa ca stiu cum o sa-mi petrec ziua. Si daca nu vreau? Termin de scris,imi pun geaca pe umeri si fug afara, fara telefon, fara MP3, fara nimic, sa-mi aduc aminte de iernile de altadata pe care nu le petreceam in casa, desi imi inghetau falcile de frig...
Nu stiu cat o sa ma tina revolta pentru Internet dar cat o fi, am sa profit de ea. Probabil ca maine dimineata am sa ma intorc la Facebook dar atunci voi putea spune ca am trait o zi fara calculator si a fost grozav. Raspunsul la intrebarea "Cum ar arata viata mea fara Internet?" este "MINUNAT".
Va pup si va doresc o Duminica minunata ca a mea, petrecuta alaturi de cei dragi, am deja geaca in mana, papucii in picioare, plec sa-i cumpar baloane lui Luca si sa ma intalnesc cu cei dragi! À bientôt!

Un comentariu:

  1. O zi fără Internet e ca mâncarea fără sare!!! Însă e indicat să ţinem şi regim din când în când :)

    RăspundețiȘtergere